شنبه ۱۴۰۳/۱۰/۰۸ ۰۲:۰۷:۴۷

نفتون: وزیر نیرو در پیامی با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرد: اصلاح روش های مصرف و تقاضای آب و انرژی به عنوان یکی از مهمترین اهداف و ماموریت های روابط‌ عمومی‌ها زمانی به موفقیت می‌رسد که بتوان گفت‌وگوهای صریح و فراگیری بین همه ذینفعان سامان داد.

گفت‌وگوهای-صریح-برای-اصلاح-روش-های-مصرف-سامان-یابد

رضا اردکانیان در پیامی که روز (جمعه) متن کامل آن در پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو منتشر شده، نوشت: جلب مشارکت مشترکان خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی در مدیریت مصرف و تقاضا، کاری نیست که به راحتی انجام شدنی باشد و تحقق این امر مستلزم دانش و فعالیت اجتماعی گسترده می‌باشد که روابط عمومی رکن مدیریت آن است.

وزیر نیرو افزود: این امر در نهایت باید به افزایش اعتماد بین مردم و سازمان‌های مرتبط با صنعت آب و برق، ارتقای سواد آب و انرژی در مخاطبان و بویژه مردم، طراحی سازوکارهای مشارکت مصرف کنندگان در تصمیم سازی‌ها، نوسازی اطلاعات و دانسته‌های مردم درباره وضعیت منابع آب و انرژی کشور و همچنین زدودن برخی اطلاعات نادرست و ایجاد ارتباط موثر و متقابل با نخبگان محلی و منطقه‌ای برای همکاری بیشتر با صنعت آب و برق منجر شود.

اردکانیان تاکید کرد: هدف مجموعه روابط عمومی امیدواری واقعی مردم و مقابله با هرگونه آثار و علایم یأس اجتماعی است و با وجود تمامی مشکلات، می‌توان با توانمندسازی مشترکان برآن فائق آمد.

27 اردیبهشت ماه هر سال به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری و گرامی داشته می شود.

 

گفت‌وگوهای صریح برای اصلاح روش های مصرف سامان یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد