چهارشنبه ۱۴۰۴/۰۹/۲۰ ۱۸:۴۶:۲۴

ا‌قتصادکارامد: این پیمایش با هدف بازنمایی دیدگاه‌های مردم نسبت به بیمه‌های تجاری و جایگاه بیمه‌های خودرو در زندگی روزمره در آبان ماه ۱۴۰۴ انجام شده است.

پیمایش-ملی-بیمه‌های-تجاری-با-تأكید-بر-بیمه‌های-شخص-ثالث-و-بدنه-اتومبیل

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این بررسی، به موضوعاتی چون سطح اعتماد مردم به بیمه‌های تجاری، ارزیابی منصفانه خسارت خودرو، میزان رضایت از فرایندهای پرداخت خسارت، و جایگاه بیمه‌های شخص ثالث و بدنه در میان بیمه‌گذاران پرداخته شده است.

بر اساس یافته‌های پیمایش، مردم بیمه را با مفاهیمی چون امنیت، آرامش، پشتیبانی و حمایت تداعی می‌کنند، هرچند رضایت از عملکرد شرکت‌های بیمه در بخش خسارت پایین است. شفافیت در ارزیابی خسارت، شنیدن دلایل خسارت‌دیدگان و پرداخت سریع خسارت می‌تواند شکاف اعتماد میان بیمه‌گر و بیمه‌گذار را کاهش دهد.

گزارش کامل این پیمایش به زودی منتشر خواهد شد.

پیمایش ملی بیمه‌های تجاری با تأكید بر بیمه‌های شخص ثالث و بدنه اتومبیل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد