پنج شنبه ۱۴۰۴/۰۳/۱۶ ۰۸:۰۹:۴۰

اقتصادکارامد: ارتقای محصولات بیمه ای همسو با افزایش آگاهی و انتظارات بیمه گذاران، پیش شرط تحول بزرگ در بازار زندگی است.

ضرورت-ارتقای-محصولات-بیمه-ای-همسو-با-افزایش-آگاهی-و-انتظارات-بیمه-گذاران

معاون طرح و توسعه بیمه پاسارگاد: باید توجه مضاعفی در حوزه خدمات بیمه ای و سرمایه گذاری منابع بیمه های زندگی شاهد باشیم و راهبردها را هم راستا با تاسیس شرکت های بیمه ای جدید به روز رسانی کنیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد؛ حبیب میرزایی معاون طرح و توسعه بیمه پاسارگاد در خصوص تغییرات کلیدی در سطح سیاستگذاری بیمه های زندگی گفت: اصل موضوع پرداختن به بیمه های زندگی با توجه به اسناد بالادستی در کشور الزامی است. در دهه ۸۰ با ورود بیمه های خصوصی مانند بیمه پاسارگاد شاهد تحول خوبی در حوزه توسعه بیمه های زندگی بودیم و کم کم توسعه این نوع بیمه نامه در بین سایر شرکت های بیمه نیز اجرایی شد. ضریب نفوذ بیمه های زندگی را فراهم کنند.

 

 

ضرورت ارتقای محصولات بیمه ای همسو با افزایش آگاهی و انتظارات بیمه گذاران

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد