اقتصادکارامد: رئیسکل بیمه مرکزی رویکرد اصلی بیمه مرکزی در دولت چهاردهم را تقویت نظارت با تأکید بر نظارت مالی و همچنین پرداخت بموقع خسارت بیمهشدگان عنوان کرد.
![تقویت-نظارت-و-پرداخت-بموقع-خسارت-بیمهشدگان،-رویکرد-اصلی-بیمه-مرکزی](view/images.php?src=https://eghtesadkaramad.ir/uploads/805173900466500190017541.jpg&w=800&h=450&zc=1)
به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، پرویز خوشکلام خسروشاهی با اشاره به مشکلاتی که در صنعت بیمه در ابتدای دولت چهاردهم وجود داشت، اظهار داشت: از جمله این مشکلات فضای کسبوکار نظام بیمهای کشور بود که فعالان این صنعت نسبت به آن شکایت داشتند.
وی افزود: این مشکل دو مؤلفه مهم داشت؛ نخست اینکه موجب شده بود، بسیاری از شرکتهای بیمه، درگیر اعتراض سهامداران خود شوند، چرا که نمیتوانستند، نمایندههای واقعی خودشان را برای عضویت در هیأت مدیره شرکتهای بیمه متبوع معرفی کنند، دلیل آن هم وجود موانع قانونی بود که یک سقف سنی را تعیین کرده بود که هیچ فرد بالای ۶۵ سال، نمیتوانست عضو هیأت مدیره بشو.
تقویت نظارت و پرداخت بموقع خسارت بیمهشدگان، رویکرد اصلی بیمه مرکزی
نظرتان را بیان کنید
پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد
پیام ها