چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ ۰۱:۴۸:۳۹

اقتصادکارامد: مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: امسال بر اساس مجوزهای دریافتی و با نظر سازمان‌های نظارتی، نرخ‌های جدید مشخص شدند و با افزایش نرخ، ترافیک مرسولات پستی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است.

افزایش-۱۰-تا-۱۵-درصدی-ترافیک-مرسولات-پستی

کاوه دولتی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: شرکت ملی پست، یک شرکت خدمت محوری است که خدماتش در پهنه کشور، توسعه دارد و باتوجه‌به وسعت کشور و تعداد مرسولاتی که ماهانه در شبکه پست کشور توزیع می‌شود، ممکن است درصدی از خطا اتفاق بیفتد. تلاش این است که کیفیت و خدمات خود را در حدی نگه داریم که رضایت کلی مشتریان را جلب کند، البته گاهی اوقات نیز به دلایل متعدد نمی‌توان سطح کیفیتی که مدنظرمان است را حفظ کنیم.

وی درباره نرخ قبول و توزیع مرسولات شرکت ملی پست، افزود: شرکت ملی پست یک شرکت دولتی است، نرخ‌نامه‌ها نیز بر اساس تصمیم سازمان‌های نظارتی مانند سازمان حمایت و سازمان تنظیم مقررات تعیین می‌شود.

 

افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی ترافیک مرسولات پستی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد