پنج شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ ۲۳:۲۳:۵۷

اقتصادکارامد: بدون شک یکی از رسالت‌های شرکت‌های بیمه، مقوله توجه و اهمیت به مشتری مداری است. هر شرکتی با توجه به سیاست‌های فروش و نیز دستورالعمل‌های بکار گرفته شده در آن، مصمم به اجرای مکانیزم‌های ایجاد رضایت در مشتریان و بیمه گزاران خویش است تا بلکه بتواند علاوه بر ایفای تعهدات خود، در این زمینه گام‌های اساسی بردارد.

اصلاح-روند-پرداخت-خسارت-در-بیمه-تجارت‌نو؛-راهکاری-برای-افزایش-رضایتمندی-بیمه‌گزاران

به گزارش اقتصادکارامد به نقل از اقتصادتهران، یکی از مصادیق مشتری مداری، توجه شرکت‌های بیمه به فرایند پرداخت خسارت است. بیمه گزار در هنگام خرید بیمه نامه، با نحوه پرداخت خسارت و چگونگی فرایند پرداخت خسارت آن از شرکت مورد نظر، آشنا نیست بنابراین، رفتار کارکنان شرکت، زمان رسیدگی به فرایند رسیدگی اعم از حضوری یا غیر حضوری و نیز زمان واریز خسارت وارد شده همگی از اهمیت خاصی نزد بیمه گزار برخوردار است. ضرورت توجه به این مقوله، ضمانت اجرایی برای تداوم تعامل بیمه گزار با شرکت بیمه خواهد بود و از این رو اصلاح فرایند پرداخت خسارت، به موضوعی اساسی در تفکرات بیمه گزار تبدیل می‌گردد.

این در حالی است که بسیاری از شرکت‌های بیمه تغییرات در روند پرداخت خسارت خود به وجود آورده‌اند به گونه‌ای که از طراحی و راه‌اندازی طریق اپلیکیشن‌های خاص پرداخت خسارت ضمن ایجاد تغییرات اساسی در روند فرایند پرداخت، در صدد افزایش میزان رضایتمندی در مشتریان هستند.

در همین زمینه دکتر زمردیان، رئیس هیات مدیره بیمه تجارت‌نو به تازگی اعلام کرده است که با توجه به برنامه‌ریزی استراتژیک اخیر این شرکت، شرکت بیمه تجارت‌نو در خصوص پرداخت خسارت به روز است و به نظر می‌رسد روند پرداخت خسارت در این شرکت، به طور حتم از پروسه‌ای منطقی برخوردار است.

به نظر می‌رسد همدلی و همگرایی در شرکت بیمه تجارت با توجه به سیاست‌های جدید مدیرعامل و تیم جدید مدیریت در این شرکت به نقطه قوتی برای ادامه حیات آن تبدیل شده است.

شرکت بیمه تجارت نو که به تازگی از بحران به وجود آمده برای خود طی مدیریت قبلی درآمده است مصمم است با اجرای سیاست‌های کوتاه و میان مدت، رویه جدی و اثرگذاری برای اجرای اهداف خود در بلندمدت داشته باشد. از این رو تغییر و انجام اصلاحات در رویه پرداخت خسارت در این شرکت با هدف افزایش مقوله رضایتمندی مشتریان و نیز بهبود فرایندهای گذشته و قدیمی، راه را برای اعتماد بیش از گذشته بیمه گزاران برای تعامل با این شرکت باز کرده است.

ترسیم اهداف نوین برای شرکت بیمه تجارت بدون شک این شرکت را طی سال‌های آینده با روند رو به مثبتی مواجه خواهد کرد به گونه‌ای که طبق پیش بینی دکتر زمردیان، با افزایش توان بیمه‌گری، ترکیب مناسب پرتفوی و پاسخ‌گویی به ذینفعان، شرکت بیمه تجارت نو در آینده‌ای نه چندان دور حرف‌های زیادی برای گفتن بیش از پیش خواهد داشت.

اصلاح روند پرداخت خسارت در بیمه تجارت‌نو؛ راهکاری برای افزایش رضایتمندی بیمه‌گزاران

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد