اقتصادکارامد: شرکت بیمه پاسارگاد که چند سالی است رکورد خردهفروشی در رشته عمر و سرمایهگذاری را شکسته است تاکنون رقیبی در این بازار پیدا نکرده و البته اینبار طی عملکرد منتهی به انتهای مهر ۱۴۰۴ توانست در فروش بیمه عمر و تأمین آتیه با ثبت بیش از ۴۴ هزار فقره فروش بیمهنامه به رکوردی جدید دست پیدا کند.
دریافت حق بیمه 900 میلیارد تومانی از فروش بیمهنامه عمر و آتیه در حالی به دست آمده است که این شرکت همواره در صدر شرکتهای بیمه در فروش رشته بیمه عمر قرار داشته است.
به گزارش اقتصادتهران، استقبال عمومی و اعتماد بیمهگزاران از روند رو به رشد این شرکت به گونهای است که روز به روز بر تعداد افراد متقاضی دریافت بیمهنامههای عمر پاسارگاد افزوده میشود.
شبکه فروش منسجم و مویرگی موجب افزایش یکی از اصولترین راههای رضایتمندی بیمهگزاران پاسارگادی شده است به طوری که در هر مکان و هر منطقه میتوان با شبکه فروش یا نمایندگی این شرکت تماس برقرار کرد و از جزییات طرحهای بیمهنامههای عمر آن بهرهمند شد. شبکه فروش قوی و پایدار در شرکت بیمه پاسارگاد این امکان را میدهد که بیمهگزاران بتوانند نسبت به خرید بیمهنامه خود رضایت صد در صدی حاصل نمایند.
این در حالی است که بیمه پاسارگاد در مهر ماه سال ۱۴۰۴ توانست بیش از 44 هزار فقره بیمهنامه با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه قسط اول بفروش برساند. فروش این حجم از بیمهنامه بدون شک در شرایطی که برخی از بیمهگزاران در اندیشه تامین و تکافوی زندگی شخصی و گریبانگیر مشکلات اقتصادی هستند گویای اهمیت برند و عملکرد این شرکت در خوشنامی و وفای به عهد با بیمهگزارانش است به طوری که حتی اگه هزینهای بابت سایر موارد قرار است از سبد خانوار حذف گردد اما بیمهنامه عمر و آتیه یا بیمهنامه عمر و سرمایه گذاری جای خود را همیشه در سبد خانوارها حفظ میکند.
به دست آوردن سهم عمدهای از بیمهنامههای زندگی در بازار صنعت بیمه کشور بدون شک حکایت از اقدامات اصولی برای آموزش شبکه نمایندگان و فروش شرکت بیمه پاسارگاد دارد و پیامش این است که این شرکت در این مسیر به خوبی واقف است چگونه عمل نماید.
تقویت شبکه فروش، برگزاری جلسات مرتب و پیگیری امور و نیز نوآوری و خلاقیت در ارائه محصولات جدید همگی از رموز موفقیت شرکت بیمه پاسارگاد و تیم اجرایی فروش آن است.
یکی دیگر از تاثیرات مثبتی که شرکت بیمه پاسارگاد در صنعت بیمه کشور بر جای گذاشته است، افزایش اعتماد عمومی به بیمهنامههای عمر و زندگی است به طوری که تا پیش از این برخی با دیده تردید به این نوع بیمهنامه مینگریستند اما اکنون با آشنایی کامل با مفاد و ماهیت عملکردی این بیمهنامه به راحتی میتوانند نسبت به رفع نیازهای خود و نیز برطرف کردن دغدغههای ناشی از هزینههای احتمالی درمان برآیند و این دقیقا همان اعتمادی است که شرکت بیمه پاسارگاد برای صنعت بیمه کشور به ارمغان آورده است.
به بیان دیگر میتوان گفت که این شرکت یکی از بارز ترین شرکتهایی است که توانست با آموزش کامل به شبکه فروش خود اقدامات اجرایی در افزایش و جلب اعتماد عمومی نسبت به انواع بیمهنامههای زندگی بردارد که نمونه آن رشد فروش در بیمهنامه عمر و آتیه است.
این شرکت تا مدت باقیمانده تا پایان سال بدون شک رکوردهای جدیدی را در این رشته جابجا خواهد کرد.
نظرتان را بیان کنید
پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد



































پیام ها